نمیفهمه حالم بده...

قرنطینه ی احساس...

یا لثارک الحسین ای خون خواه حسین (علیه السلام)

Home || Email || Porfile|| qυєєη || Archive || Links|| posts

نمیفهمه حالم بده...

هوای چشام بدجوری ابریه دلم تنگه و غرق بی صبریه. چه حس غریبی چه بدحالیه که هستی

ولی جای تو خالیه. خودش رو یکی جای تو جا زده . یکی که نمیفهمه حالم بده . یکی که

فکرش اینه بره . 

نه دل داره نه غصه نه خاطره. می خواد که نبودش رو حاشا کنم. بره من بشینم تماشا کنم.

 نمیفهمه که خیلی زود میشه دیر. همش میگه دنیارو جدی نگیر. یکی جای تو این روزا با منه

 

 که سرده نگاش . جنسش از آهنه . که نسبت به اسمم لباش بی حسه. دلم کی دوباره به تو

میرسه...



نظرات شما عزیزان:

دفتر عشق
ساعت10:37---19 تير 1391
سلام رسپینا جان وبت عالیه من لینکت کردم تو هم منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ ||پنج شنبه 1 تير 1391 || 18:46 || رسپینا |



.::qυєєη-cod::.